مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

معرفی نیمکت Ethuil

نیمکت Ethuil را در این مطلب معرفی نموده و با ویژگی های آن آشنا می شویم. مبلمان ها در انواع مختلف و طرح های متنوع طراحی و تولید و در بازار ارائه می شوند و نیاز است طرحی متناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید تا بتوانید از آن لذت ببرید و نیاز به تغییر مبل در بازه زمانی کوتاه نباشد. با در چوبو همراه باشید.

نیمکتEthuil شبیه هیچ نیمکت دیگری نیست. این نیمکت از شبکه پیچیده‌ای از راتان‌های منحنی (از انواع نی‌های پیچنده در مناطق گرم‌سیری) که پوششی حصیری دارند ساخته شده و شکل آن شبیه سیاه‌رگ‌های موجود در یک برگ دندانه‌ دندانه است. این نیمکت نمونه‌ای از صنایع دستی است که از ترکیب یک ماده با یک رنگ ساخته شده است. نشیمن موجود در نیمکت شاید در برابر طرح پیچیده پشتی آن از اهمیت کم‌تری برخوردار باشد.

معرفی نیمکتEthuil

امروزه یکی از گرایش‌های جدید در طراحی داخلی اضافه کردن یک نیمکت منحصر به فرد  به میز اتاق غذاخوری است و چه چیزی بهتر از نیمکت Ethuil در عکس بالا این نیمکت در تورفتگی دیوار قرار گرفته و از دور شبیه پرهای طاووس است.

فضای منفی این نیمکت نیز مانند فضای مثبت تاثیر بصری مهمی دارد و ظاهر شبکه‌ای آن کنتراست زیبایی با روکش راه‌راه نشمین ایجاد کرده است.

به دلیل وجود چنین پشتی بزرگ و زیبایی بهتر است این نیمکت را در مرکز یک اتاق و در نزدیکی یکی از دیوارها قرار داد.

معرفی نیمکتEthuil

اگرچه راتان سفید در مقابل یک دیوار تیره جلوه برجسته‌ای دارد، اما راتان طبیعی در برابر یک دیوارسفید نیز ظاهر فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند و باعث می‌شود پشتی این نیمکت تبدیل به نقطه کانونی اتاق شود.

خواه از راتان طبیعی و حصیر استفاده کنید و خواه از روکش‌های طرح‌دار و یکپارچه، Ethuil یک نیمکت فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر است و یک شاهکار در صنایع دستی به حساب می‌آید.
منبع: چیدانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.