مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مبلمان چند کاربره خلاقانه

مبلمان چند کاربره شاید در نگاه اول خیلی ضمخت و خشن به ظنر برسند اما خااقیتی که در طراحی آنها انجام شده بسیار قابل توجه است که موارد مختلف و کاربرد های مختلف را در هم ترکیب نمایند. این مطلب را از سایت چوبو از دست نداده و با نوعی از این مبلمان ها از یک شرکت ایتالیایی که مبلی با کاربری های متنوع طراحی و تولید و در بازار ارائه کرده آشنا شوید. این مبلمان دارای ویژگی هایمنحصر به فردی است و نیاز است تا با دانستن آنها از آنها استفاده ردسیت نمود.

مبلمان چند کاربره خلاقانه

تخصص شرکت ایتالیایی با ساخت مبلمان با نام Tumidei    به دنبال بیش‌ترین استفاده از کم‌ترین فضا است. این شرکت مبلمانی مناسب اتاق کودک طراحی کرده است که تمام نیازهای یک کودک را برطرف می‌کند. این مبلمان مدرن، فشرده، و همه‌کاره دارای تخت‌خواب، فضای مطالعه، و تعداد زیادی فضای نگهدارنده است.

این مبلمان در رنگ‌های مختلفی تولید شده است و دارای اجزای مختلفی است که وقتی به آن‌ها نیاز نیست در قسمتی از مبلمان پنهان می‌شوند. مثلا به منظور بیش‌ترین استفاده از ارتفاع اتاق، تخت‌خواب‌ها در زیر سکوهای پیش‌آمده پنهان می‌شوند. این مبلمان ها با توجه به فضایی که اشغال می کنند نیاز به بررسی بیشتر در زمان خرید دارند تا بتوانید مبلمان را در اسرع وقت انتخاب و خرید نمایید.

بسیاری از این مبلمان‌ها مناسب اتاق‌هایی هستند که بیش از یک کودک در آن زندگی می‌کند و فضاهای جداگانه‌ای را فراهم می‌کنند که هر کودک بدون مزاحمت دیگری می‌تواند به کارهای خود بپردازد. مثلا تخت‌خواب‌ها در بالا قرار می‌گیرند و هر کدام دارای قسمت‌های مختلفی برای هر کودک هستند. این مبل دوست دار طبیعت بوده و از متریال ویژه ساخته شده است.

این شرکت هم‌چنین برای بزرگ‌سالان مبلمان می‌سازد. تمام مواد و مصالح استفاده شده دوستدار محیط زیست هستند و در ساخت آن‌ها از دستورالعمل‌های ساخت مبلمان سالم پیروی می‌شود.
منبع: چیدانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.