مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

صندلی های رنگارنگ میز ناهار خوری

داشتن یک میز ناهارخوری متفاوت همواره می تواند ایده بسیار مناسبی برای جذابیت بیشتر و تغییر روحیه باشد. این تفاوت می تواند در انواع مختلف خود را به معرض نمایش قرار دهد. چه از تغییر ساختار میز و صندلی چه رنگ بندی و طرح بندی. اما در این مطلب با یکی از مهمترین تغییرات یعنی رنگ بندی صحبت می کنیم. این رنگ بندی است که به میز و صندلی هویت می بخشد و بدون آن میز ناهار خوری و صندلی تنها یک شی ضمخت و خشن هستند.

اینکه شما زمان قابل تاملی در عمر خود را پای میز نهارخوری می گذرانید مشخص است اما اینکه چه میزان این زمان می تواند شما را دگرگون کند را باید توضیح دهیم. یک میز خلاقانه و زیبا همگام با روحیه و سلیقه شما می تواند اشتهای شما را دوچندان گند. اینکه در زمان صرف غذا آرامش داشته و احساس راحتی می کنید و به دور از همه دغدغه تنها با غذا خوردن و لذت بردن فکر می کنید بسیار مفید است. هویت میز غذا خوری خود را با این توصیفات و توضیحات انتخاب کنید و از داشتن یک میز و غذای لذت بخش زندگی کنید تا بتوانید زندگی کردن را تمرین کنید.

اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات مشخصی به آنجا می آیند، غذا می خورند و با یکدیگر به گپ و گفت و گو می پردازند. برخی خانه ها اتاق غذاخوری جداگانه ای دارند و در برخی خانه های دیگر فضای غذاخوری بخشی از نشیمن است. اما در هر حال فضای غذاخوری فضای مجزایی است و چه بهتر که بتوانیم آن را به گونه ای طراحی کنیم که دارای هویتی شاخص در دکوراسیون داخلی منزلمان باشد. یکی از راهکارها برای شاخص کردن فضای غذاخوری استفاده از میز و صندلی رنگارنگ است. با ما همراه باشید.

صندلی میز ناهار خوری

صندلی میز ناهار خوری

صندلی میز ناهار خوری

صندلی میز ناهار خوری

م: دکوبوم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.