مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

میز ناهار خوری کم جا برای خانه

داشتن یک خانه کوچک نباید شما را از داشتن یک میز ناهار خوری مناسب محروم نماید. چه بسا با توجه به زندگی شهری و مدرن و کوچکتر شدن هر روز خانه ها این مهم بیشتر به چشم می آید که باید همه وسایل از جمله مبل و میز و وسایل دیگر با خانه های کوچک امروزی کوچک تر شوند. این کوچک شدن نه تنها از زیبایی آن ها کم نمی کند بلکه  می تواند در تناسب با کوچکی خانه بیشتر به چشم آید.

امروزه میز های ناهار خوری کوچک بیشتر و بیشتر شده و مشتریان آنها نیز در حال افزایش هستند. کوچک شدن خانواده ها و کم شدن روابط خانوادگی و زندگی مجردی از علل پر فروش شدن این نوع میز ها هستند. طرح های به روز میز نیز در حال افزایش بوده و متناسب با سلیقه ایرانی و بازار های جهانی به روز می شود. امید است با طرح های زیر بتوانید سلیقه مورد نظر خود را در آنها مشاهده نمایید.

مشکل کمبود فضا در اکثر خانه های ما و بویژه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت وجود دارد. روی صحبت این مطلب با تمام کسانی است که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند و با مشکل کمبود جا در خانه ی خود روبرو هستند. یکی از راه حل های علم دکوراسیون داخلی برای شما این است که در فضای کوچک از وسایل غیر ضروری پرهیز کنید و این اساس سبک مینیمالیسم است. راه حل دیگر، استفاده از وسایلی است که با حفظ کارایی، کمترین فضا را اشغال می کنند. به این منظور، در این بخش قصد ارائه ی ۱۰ نمونه میز ناهرخوری را داریم که بسیار کم جا هستند و حتی جمع هم می شوند تا کمترین فضا را اشغال نمایند و بیشترین فضا را برای استفاده در اختیار قرار دهند. این میزها تزئینی نیستند و اگر روزی یکی از آنها را خواستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری کم جا

م: دکوبوم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.