مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مبلمان با طرح های مینیمالیستی

تفاوت در ساختار شاید همیشه عجیب به نظر برسد اما این عجیب بودن لزوما دلیلی بر مناسب نبودن نیست بنابراین مبلمان با طرح های مینیمالیستی نیز از این قائده جدا نیستند. همچنان که شما برای خرید مبلمان طرح های مختلفی را می بینید ممکن است بعضی دیگر طرح های خلاقانه تر را بپسندند. این نشان از آن دارد که بخشی از مردم خصوصا هنرمندان جدا از سلیقه های گوناگونی که در بحث اندازه و رنگ و … یک مبلمان دارند در کلیت یک مبل نیز سلایق خاصی دارند که شاید بسیاری از مردم عادی برایشان غیر عادی باشد.

مبلمان با طرح های مینیمالیستی

همه این موارد را گفتیم تا به اینجا برسیم که مبلمان مینیمالیستی نه تنها تفاوت چندانی با دیگر مبلمان ها ندارند بلکه توانسته اند طیف تفاوت با دیگر مبلمان را بیشتر کرده و سلایق خاص را نیز درگیر خود نمایند. شاید خیلی درشت به نظر برسد اینکه بگوییم این طرح مبلمان ها به بخشی از مردم تعلق داشته و دیگران به آنها توجهی ندارند. در ایران هم شاید در ابتدا این طرح ها نوع و تک به نظر برسد اما می تواند ذهن هزاران هنرمند و مردم عادی را درگیر خود نماید.از این حیث باید یادآور شویم که این طرح ها لزوما برای مکان ها و فضا های خاص هستند اگر حس کردید یکی از اینها را داشته باشید باید خاطر نشان کنیم که فضای کلی خانه و منزل شما نیز باید در راستای این مبلمان مینیمالیستی باشد. اصل انتخاب و خرید این نوع مبلمان ها این است که بتواند به شما برای ایجاد فضایی با طراحی و دکوراسیون خاص شما کمک نمایند در غیر این صورت تنها می تواند بیانگر تضادی خاص در محیط باشد.

در این آلبوم تصویری طراحی های مینیمالیستی از مبلمان و کاناپه هایی را برایتان انتخاب کرده ایم که بسیار جالب و متفاووت هستند. هنرمندان این مبل ها، علاوه بر راحتی این اسباب، زیبایی خاصی برای آنها ترسیم کرده اند. با ما همراه باشید.

مبلمان با طرح های مینیمالیستی

مبلمان با طرح های مینیمالیستی

مبلمان با طرح های مینیمالیستی مبلمان با طرح های مینیمالیستی

منبع: برترین ها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.