مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

بالش و روتختی مناسب تخت خواب ها

انتخاب تخت خواب های یک نفره و دونفره پایان محله خرید یک تخت خواب نیست چرا که شما نیاز دارید تا متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود اجزای دیگری مانند بالش و روتختی را نیز انتخاب و خرید نمایید. همچنین در مطلب تعدادی از مدل های متنوع بالش و روتختی را که می تواند برای شما مناسب باشد را معرفی کرده ایم.

شاید باورش سخت باشد اما پارچه هایی که برای پوشاندن تخت خواب استفاده می کنیم اگر مهم ترین نباشند یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون در مرتب نشان دادن فضای اتاق هستند. مدل بالش و روتختی نیز یکی از همین محصولات نساجی است که مرتب و شیک بودن آنها، حالت اتاق خواب را تعیین می کند. همانطور که در مطالب پیشین درباره چیدمان مرتب در خانه گفتیم، در یک اتاق خواب اگر تخت خواب مرتب باشد، تمام فضای اتاق فارغ از اینکه چقدر بهم ریخته باشد باز هم منظم و پاکیزه بنظر خواهد رسید. حال در این شرایط چند عدد بالش و کوسن و همچنین یک روتختی شیک و زیبا می تواند فضا را کاملا دگرگون کرده و لوکس نشان دهد.

بالش و روتختی مناسب تخت خواب ها

اما در انتخاب بالش ها و روتختی مناسب، علاوه بر استاندارد بودن جنس و زیبایی کالا، عواملی از قبیل رنگ و چاپ آن هم بسیار مهم هستند. جالب است بدانید بهترین پارچه مورد استفاده در بالش ها و روتختی ها، پارچه های ساده، تک رنگ و بدون چاپ هستند. سفید بهترین رنگ برای این دو کالا است زیرا هم فضای اتاق را بسیار پاکیزه و مرتب نشان می دهد و هم باعث روشن شدن فضای اتاق خواب و در نتیجه بزرگ تر نشان داده شدن آن می شوند. به همین دلیل در نمونه مدل های خارجی عمدتا از رنگ سفید استفاده می شود و هیچ عامل اضافی روی آنها وجود ندارد.

مناسب ترین رنگ ها برای کالای خواب، رنگ های راکتیو است. این رنگ ها علاوه بر اینکه حداقل میزان حساسیت را ایجاد می کنند ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند. یکی دیگر از عوامل مهم در چنین پارچه هایی قابلیت شست وشوی مکرر آنهاست. جالب است بدانید رنگ سفید پس از هر بار شست وشو بیش از پیش شفاف و براق می شود؛ در کنار مزایای بالا بالش ها و روتختی هایی با پارچه های سفید و باکیفیت، از قیمت پایین تری نسبت به سایر رنگ ها برخوردار هستند و در عین حال کارایی بیشتری هم ارائه می دهند.

بالش و روتختی مناسب تخت خواب ها

بالش و روتختی مناسب تخت خواب ها

بالش و روتختی مناسب تخت خواب ها

منبع: اتاق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.