مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

تخت خواب تاشو های جدید برای اتاق کوچک

اتاق های کوچک خانه باعث شده تا در انتخاب تخت خواب ها محدودیت زیادی برای فضا داشته باشیم. به همین علت نیاز است تا با بررسی نیازها و سلیقه و برآورد فضای اتاق نسبت به خرید تخت خواب تاشو اقدام نمود و سپس بر اساس سلیقه خرید کرد. در ادامه توضیحاتی مختصر در زمینه خرید این تخت خواب ها داده ایم که مفید است.

تخت خواب تاشو یکی از بهترین گزینه ها برای آپارتمان هایی با اتاق خواب های کوچک می باشد.هرچه به جلوتر می رویم فضای آپارتمان های شهری کوچک و کوچک تر می شوند بطوریکه در ساخت این آپارتمان ها معمولا از قسمت های دیگر خانه گرفته می شود و به فضاهای مهم تر خانه مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن و پذیرایی داده می شود. در چنین شرایطی باید در طراحی محیط خانه، بخصوص اتاق خواب ها از سانت سانت فضا استفاده کرد تا از فضایی دلگیر که مشکلاتی زیادی هم برای رفت و آمد افراد  ایجاد می کند، دوری کرده باشیم .

تخت خواب تاشو های جدید برای اتاق کوچک

قرار دادن تخت در اتاق خواب هایی که با محدودیت فضا روبرو هستند به یکی از مشکلات بزرگ هر فردی برای تزیین اتاق خواب تبدیل می شوند. در چنین  شرایطی تخت خواب تاشو مانند یک فرشته نجات به کمک تان می آید. همانطور که قبلا گفتیم یک اتاق خواب خوب باید به همان اندازه ایی که فضای آرام و دلپذیر برای استراحت و آسایش فراهم می کند، دارای فضای کافی برای حرکت و نگهداری وسایل اتاق هم باشد. این تخت خواب ها نه تنها فضای کافی برای رفت و آمد ما در اتاق فراهم می کند بلکه با پنهان شدن خود در دیوار یا میز و مکان های دیگر از بهم ریختگی و شلوغی در دکوراسیون اتاق خواب جلوگیری می کند و آنرا در تناسب و زیبایی نگاه می دارد. با این کار می توانید فضای اتاق خواب خود را به وسایل مهم دیگری اختصاص دهید، برای مثال می توانید کتابخانه ایی شیک و زیبا در گوشه ایی از اتاق قرار داده و یا میز کار و کامپیوتر خود را در اتاق جای دهید.

اما شاید بهترین مکان برای استفاده از تخت خواب های تاشو در اتاق کودکان و نوجوانان باشد. زیرا با پنهان شدن تخت خواب فضای بیشتری برای بازی و سرگرمی کودکان ایجاد می شود، بعلاوه اتاق خواب را ایمن تر می کند و آسیب دیدن کودکان هنگام برخود با تخت خواب در هنگام بازی با دوستانشان از بین می برد.

تخت خواب تاشو های جدید برای اتاق کوچک

تخت خواب تاشو های جدید برای اتاق کوچک

تخت خواب تاشو های جدید برای اتاق کوچک

منبع: اتاق


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.