مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مقالات چوبو

مقالات حوزه مبل و مبلمان - میز نهار خوری - سرویس خواب - تخت خواب

مدل های متنوع مبل فضای باز برای تابستان

فضای باز ویلا و خانه ها می تواند در تابستان به یک فضای دیدنی تبدیل شود و این نیازمند انتخاب یک مبل درست برای این فضا است. مدل های متنوع مبل فضای باز می تواند به شما برای داشتن یک فضای سرسبز و سرزنده کمک کند.

در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز کاری، هیچ چیز بهتر از این نیست که به محض رسیدن به خانه و در آوردن کفش و لباس، خود را مهمان یک نوشیدنی سرد در فضای بیرونی دل انگیز منزل مان کنیم. لم دادن روی صندلی در هوای آزاد آرامش را به شما بر می گرداند. می خواهد ۱۰ ایده ی جالب برای بالکن، پاسیو یا حیاط خلوت شما پیشنهاد دهد تا روز خود را با لذت تمام کنید. با ما همراه باشید.

مدل های متنوع مبل فضای باز برای تابستان

استراحت گاه کنار استخر در طراحی محوطه منزل
اگر در حیاط منزل خود استخر دارید، چرا به جای مبلمان پلاستیکی معمولی، از مبلمانی شیک تر و زیباتر استفاده نمی کنید؟ در این نمونه یک نیمکت تخت مانند، صندلی هایی با پشتی کتانی و یک میز چای خوری مراکشی، فضایی دل انگیز و ملایم در کنار استخر ایجاد کرده اند. چیدانه قبلا ۱۰ استخر رویایی برای روزهای گرم تابستانی را به شما پیشنهاد داده است.
استخر ندارید؟ اشکالی ندارد، من اگر به جای شما باشم از همین مبلمان در حیاط خلوت یا بالکن خود استفاده می کنم و دور تا دور آن را با گیاهان سبز و معطر آراسته می کنم.

صندلی آویزان در پاسیوی منزل شما
چه کسی می گوید تاب بازی فقط مخصوص کودکان است؟ با این صندلی های رنگی آویزان هر کسی در هر سنی می تواند لذت تاب خوردن را تجربه کند. تماشای گیاهان گلدانی با شاخ و برگ های زیبا در حین تاب خوردن، لذت شما را دو چندان می کند.
به دنبال مبلمان های شیک و زیبا برای فضای بیرونی منزل خود هستید؟ پیشنهاد می کنم به بخش مبلمان و اثاثیه محوطه و فضای سبز سری بزنید.

فضایی دنج برای مطالعه در حیاط منزل
اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال گوشه ای دنج برای خودشان و کتاب شان هستند، این فضا بهترین گزینه است. در گوشه ی این باغ، یک نیمکت تشک شده با کوسن های رنگی، آرامش لازم برای مطالعه را برای شما فراهم می کند.

بالکنی برای چرت عصرانه در طراحی محوطه
یک بالکن سقف دار که هوای تازه و نسیمی ملایم در آن جریان دارد، محلی عالی برای چرت زدن است. سقف این فضا شما را از باران بهاری در امان نگه می دارد. اگر یک تخت آویزان مانند تصویر نیز به این بالکن اضافه کنید، خواب رویایی شما تکمیل می شود.

مخفی گاهی در حیاط خلوت منزل شما
با ساختن یک سایبان ساده در حیاط خلوت تان فضایی دنج خلق کنید. شما می توانید پرده های سفید ساده در اطراف آن آویزان کنید و یک کاناپه ی راحتی یا نیمکت تخت مانند در آن قرار دهید. این پرده ها علاوه بر حفظ حریم، جلوی تابش سوزان خورشید در روزهای گرم را می گیرند. آلاچیق و سایبان های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز عالی هستند.

ننوی کلاسیک در حیاط منزل شما
اگر در باغ یا حیاط منزل تان درختان بلند و تنومند دارید، یک ننو به آنها آویزان کنید و در زیر سایه ی درخت استراحت کنید. اگر درخت هم ندارید، این کار با استفاده از ننوهای پایه دار شدنی است.

غذاخوری خصوصی در محوطه ی منزل شما
گوشه ای از باغ یا حیاط را انتخاب کنید که از باد در امان باشد و میز و صندلی غذاخوری خود را در آنجا بگذارید و با گیاهان سبز آن را احاطه کنید. وقتی می خواهید در آنجا غذا بخورید، یک رومیزی زیبا و طرح دار بر روی میز بیندازید و اینگونه گرمای فضای داخلی منزل تان را به بیرون بیاورید. این گوشه ی دنج و دلچسب برای بعدازظهر های تابستان برای خوردن و نوشیدن در کنار خانواده و دوستانتان آماده است.

کنج دنج گرم و نرم در حیاط منزل
مبلمان تیره از چوب فرآوری شده، نورپردازی تاریک و یک ننو این بالکن را به یک مخفی گاه وسوسه انگیز تبدیل کرده است. شما در این فضا هم می توانید اوقات تنهایی خود را به سر برید و هم می توانید با دوستانتان به گپ و گفت بنشینید.

اگر بالکن شما آفتاب گیر است، با پرده می توان فضا را متعادل کرد. اگر می خواهید ظاهر فضای بیرونی، طبیعی و سرزنده باشد، می توانید از پرده های حصیری ساده مانند آنچه در تصویر می بینید استفاده کنید.

طراحی ساده و ارزان یک گوشه ی دنج در بام منزل شما
یک گوشه ی کوچک و دنج مانند تصویر برای ساکنین شهرها ضروری است. حتی اگر فضا و بودجه ی شما کم است، به راحتی با یک میز چای خوری کوچک و چندتا بالشت و کوسن و یک زیرانداز، محفل گرم و نرمی برای استراحت شما فراهم می شود. شما پیش از این در چیدانه با طراحی دکوراسیون بالکن، پاسیو و بام سبز کوچک برای تنفس خانه آشنا شده اید.

سادگی دلچسب در گوشه ای از حیاط شما
گاهی نیازی نیست کار خاصی انجام دهید، فقط کافیست یک جفت صندلی پروانه ای زیبا و یک میز کوچک که می تواند تنه ی درخت باشد را در گوشه ی آرام و پنهانی از حیاط منزل خود بگذارید و در کنار علف ها و پوشش گیاهی ساده و معمولی به استراحت بپردازید.

منبع: چیدانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.